پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۷۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کارگاه آموزشی «مهمان ناخوانده» با موضوع آسیب شناسی فضای مجازی، ۲۷ فروردین در سالن اجتماعت فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فضای مجازی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که با اینکه عمر خیلی زیادی ندارند، توانسته اند به خوبی در زندگی مردم جا باز کنند. مردم بسیاری در سنین مختلف و از گروه های اجتماعی متفاوت در فضای مجازی کنار هم آمده اند و از فاصله های بسیار دور در دنیای واقعی، از این طریق با هم ارتباط برقرار می کنند. امروزه روش های ارتباطی با دیگران از طریق اینترنت افزایش یافته است.
 
پست الکترونیک، پیام های کوتاه، چت روم ها، وب پایگاه ها و بازی ها، روش هایی برای گسترش و حفظ روابط اجتماعی شده اند. روزانه نزدیک به چهارصد میلیون نفر در دنیا از اینترنت استفاده می کنند و یکی از کاربردهای اصلی اینترنت، برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران است. 
 
شاید عیب اصلی ارتباط‌های اینترنتی آن است که ارتباط در فضای مجازی، اساسا بر متن استوار است و بنابراین، از نشانه های بصری و شنیداری در تعامل های رو در رو بی بهره است. بر همین مبنا  فرهنگ‌سرای مهر در نظر دارد تا با هدف آشنایی با آسیب های فضای مجازی و تأثیرات آن بر خانواده ها و ارائه راهکارهایی جهت مقابله و کاهش تهدیدات اینترنتی در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، کارگاه آموزشی " مهمان ناخوانده" را روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ویژه عموم شهروندان ساعت۱۴ در سالن اجتماعات برگزار می کند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55032500 تماس بگيرند.   

نظر شما