سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۸
کد خبر: ۹۷۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
در خانه فرهنگ تلاش برگزار می‌شود؛
خانه فرهنگ تلاش کارگاه آموزشی- روانشناسی «حریم مهربانی» را با موضوع گسترش فرهنگ ارتباط صحیح بین همسران، سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شکی نيست كه زن و شوهر از دو خانواده و در دو فرهنگ جداگانه پرورش يافته‌اند. طرز فكرها، سليقه‌ها، طرز تلقی‌ها و برداشت‌ها متفاوت و ممكن است درباره هر مسئله اختلاف نظر وجود داشته باشد اما اگر دو نفر تلاش کنند يكديگر را بشناسند و از علايق و انديشه‌هاى يكديگر آگاهى پيدا كنند، مطمئنا به موفقيت‌هايى دست مى‌يابند.

اگر انتظارات افراد از ديگران با مقدورات آن‌ها برابرى داشته باشد آنجا درک كردن وجود دارد ولى وقتى انتظارات از حدود مقدورات فرد خارج باشد، درک كردن وجود ندارد و در نتيجه، سردى و ياس و سكوت به وجود خواهد آمد زيرا وقتى كسى را درک نكرده باشيم، طرف مقابل دچار رنج و ملال شده، از حركت و پويايى باز خواهد ايستاد.

خانه فرهنگ تلاش به همین منظور و با هدف آموزش درک متقابل همسران از یکدیگر، کارگاه روانشناسی «حریم مهربانی» را  سه‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.

در این کارگاه راهکارهای صحیح ارتباط بین زوجین، برخورد منطقی، چشم پوشی از خطاها، رعايت احكام و ارزش‌هاى الهى در زندگى و پايه گذارى روابط بر اساس ايثار آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌: 55032500 تماس بگيرند.   

نظر شما