شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۷
کد خبر: ۹۷۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و ترویج کتابخوانی، ایستگاه مبادله کتاب در کتابخانه‌های ابن سینا، امام جعفر صادق(ع) و اخلاق در طول فصل بهار برپا است.
برپایی ایستگاه مبادله و اهدای کتاب در منطقه چهاردهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای علاقه‌مندی شهروندان به کتابخوانی و با هدف فراهم آوردن فرصتی برای دسترسی بیشتر افراد به کتاب و همچنین گردش کتاب‌های بدون استفاده در جامعه، کتابخانه‌های منطقه ۱۴ در قالب برنامه‌های «تبادل دانایی»، «سفیران فرهنگ» و «اهدای تفکر» در کتابخانه‌های ابن سینا، اخلاق و امام جعفر صادق(ع)، ایستگاه مبادله کتاب در موضوعات مختلف از جمله علوم اجتماعی، ادبیات، پزشکی، علوم انسانی و ... را برپا می‌کنند.
 
علاقه‌مندان به تبادل و اهدای کتاب می‌توانند کتاب‌های بدون استفاده و خوانده شده خود را با قرار دادن در ایستگاه‌های «مبادله کتاب» به چرخه استفاده بازگردانده و در اختیار دیگران قرار دهند و کتاب مورد علاقه خود را از میان کتاب های موجود برگزینند.
 
ایستگاه‌های مبادله کتاب در طول فصل بهار همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در کتابخانه‌های منطقه ۱۴ برپاست برای نشانی این کتابخانه‌ها به پورتال فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی akhlagh.farhangsara.ir مراجعه کنید.

نظر شما