جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۹۷۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
در قالب ویژه‌برنامه ستارگان پرفروغ در فرهنگ‌سرای خاتم (ص) برگزار می‌شود
جشن تولد شهدای متولد فروردین در آستانه اعیاد شعبانیه، با حضور خانواده شهدا در فرهنگ‌سرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه ماهانه «ستارگان پرفروغ» با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح‌شده در وصیت‌نامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی چون ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا برگزار می‌شود و نخستین اجرای بهاری این برنامه در سال ۹۷ میزبان خانواده شهدای متولد فروردین ماه، خانواده شهدای مدافع حرم و ایثارگران و شماری از مسئولان منطقه‌ای خواهد بود.

این مراسم به گرامی‌داشت ۷۲ شهید متولد فروردین منطقه ۱۸ اختصاص دارد و ضمن برش و توزیع کیک تولد این شهیدان، از خانواده آنان تجلیل خواهد شد. 

قرائت مجلسی قرآن کریم توسط رنجبر قاری ممتاز منطقه ۱۸، شعرخوانی و سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای سرود و مدیحه‌سرایی، اهدای لوح تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا و برش کیک تولد شهدا از جمله بخش‌های گوناگون این برنامه است.

ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و فرهنگ‌سرای خاتم (ص) با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸، امور ایثارگران منطقه ۱۸، بنیاد شهید چهار دانگه، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
نظر شما