چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۶
کد خبر: ۹۷۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
نمایش شاد و موزیکال «شاپرک خورشید» به کارگردانی وحیده نظری دلجو و نویسندگی ولی اله ثقفی از شنبه یکم اردیبهشت ‌ماه در فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
نمایش موزیکال «شاپرک خورشید» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «شاپرک خورشید» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه های اخلاقی به آن‌ها، از یک تا پایان اردیبهشت ‌ماه همه روزه ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
نمایش شاپرک خورشید، داستان شاپرکی است که در تار عنکبوت گرفتار می شود و عنکبوت از او می خواهد در قبال آزادی اش، حشره های دیگر را گول بزند و به طریقی در تارهای عنکبوت بیاندازد؛ با قبول این شرط، عنکبوت بال های شاپرک را به امانت نگه داشته و او را رها می‌کند تا به سراغ حشره های دیگر برود و در ادامه ماجراهایی که اتفاق می‌افتد و ...

کارگردان این نمایش وحیده نظری دلجو، نویسنده آن ولی اله ثقفی و بازیگران آن عبارتند از: نازنین دیده رو، کیوان بدری، وحیده نظری دلجو، سهیل مشهوری، سعید مرآتی، بهناز نجفی، نعیم شاهد و گلها یعقوبیان.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
نظر شما