پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۶
کد خبر: ۹۷۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
با همراهی حمیدرضا صمدی، مهدی موسوی میرکلایی و بابک مافی
هجدهمین نشست تخصصی «ترانه آواز» با حضور چهره‌هایی از ترانه و موسیقی، عصر یکشنبه دوم اردیبهشت در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
نشست ترانه – آواز با حضور امیرعباس گلاب و رضا تاجبخش برگزار می‌شود هجدهمین نشست ترانه – آواز با حضور هنرمندان سرشناس موسیقی و ترانه برگزار می‌شود. این برنامه روز یکشنبه دوم اردیبهشت به همت کانون ادبی زمستان و شرکت «اکسیر نوین» از ساعت ۱۷ به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ در فرهنگ‌سرای شفق واقع در یوسف‌آباد برگزار می‌شود.

در این برنامه برای اولین‌بار امیرعباس گلاب و رضا تاجبخش به عنوان کارشناسان بخش موسیقی حضور پیدا می‌کنند. حمیدرضا صمدی و مهدی موسوی میرکلایی کارشناسان ادبی این برنامه هستند. بابک مافی هم خواننده مهمان این نشست ترانه – آواز خواهد بود. سجاد عزیزی آرام هم کارشناس و مجری این نشست است که مدیریت کانون ادبی زمستان را هم بر عهده دارد.
 
دو هفته پیش و پس از تعطیلات نوروز فصل جدید نشست‌های تخصصی کانون ادبی زمستان با عنوان نشست ترانه – آواز طی یک مراسم با شکوه و با حضور هنرمندان سرشناس موسیقی و ترانه افتتاح شد. برنامه این هفته ترانه – آواز هم در حالی با حضور این هنرمندان سرشناس برگزار می‌شود که ورود برای عموم علاقه‌مندان و مخاطبان آزاد است.
 
نظر شما