سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
فیلم سینمایی «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «فِراری» در فرهنگ‌سرایبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داستان فیلم «فراری» درباره‌ دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.
 
«فراری» حضوری موفق در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر داشت و ۴ سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ ویژه هیئت داوران، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلمنامه و بهترین صدابرداری را دریافت کرد.

علیرضا داودنژاد کارگردان، کامپوزیا پرتوی نویسنده، جهانگیر کوثری تهیه کننده، محمود کلاری مدیر فیلم برداری، حسن حسندوست تدوین و محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، رضا داودنژاد، سیما تیرانداز و محمدرضا داودنژاد جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

علیرضا داوودنژاد کارگردان، کامپوزیا پرتوی نویسنده و ترلان پروانه بازیگر این فیلم میهمانان چهارصد و شصت و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعی، بالاتر ازسیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
نظر شما