چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۷۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کتابخانه بوستان نرگس، پاتوق کتابخوان ها
کتابخانه بوستان نرگس در بهار 1397 برنامه های متنوعی در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کافه رمان، گذرگاه کتاب، باشگاه کتابخوانی و قصه‌های دیروز برای کودکان امروز از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های کتابخانه بوستان نرگس است که برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
 
نشست‌های گروهی کافه رمان با هدف آشنـایی بیشتر علاقه‌مندان ادبیات با آثار برجسته نویسندگـان ایرانی و خارجی، تقویت روحیه مشارکت و همدلی، افزایش اعتماد به نفس و خَلق فضـای اجتماعی مطلوب برگزار می‌شود. در کافه رمان ضمن خوانش رمان‌های معروف و جذاب به شیوه برنامـه‌های رادیویی، نقد و بررسی آثار با همراهی اعضای کافه انجام می‌شود.
 
کافه رمان با حضور معصومه سلمانی کارشناس برنامه روزهـای زوج ساعت ۱۰ صبح در کتابخانه بوستان نرگس میزبان بانوان علاقه‌مندان است.
 
کتابخانه بوستان نرگس هم چنین با هدف ترغیب و تشویق کودکان به مطالعه مفید و اثربخش و شکوفایی استعداد‏ها و خلاقیت‏‌های آنان برای خلق آثار فرهنگی و هنری برنامه قصه‌گویی را با عنوان «قصه‌های دیروز برای کودکان امروز» روزهای دوشنبه ساعت ۱۰ صبح با مشارکت پیش دبستانی و مهدکودک‌های منطقه برگزار می‌کند.
 
باشگاه کتابخوانی دریای دانش نیز یک روز میزبان نوجوانان است. کتابخانه بوستان نرگس با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی بین نوجوانان و تربیت نسل کتابخوان، این برنامه را با بخش‌های متنوع برگزار می‌کند. روخوانی کتاب، برگزاری مشاعره و بازخوانی ضرب‌المثل‌های کهن ایرانی از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است. نشست‌های باشگاه کتابخوانی دریای دانش روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵ در کتابخانه بوستان نرگس برگزار می‌شود.

کتابخانه بوستان نرگس و کانون ادبی نرگس هم چنین نشست های ادبی با عنوان در گذرکتاب را در روزهای پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۰ صبح با موضوعاتی همچون شاهنامه خوانی، بررسی آثار فاخر ادبیات و همچنین معرفی نویسندگان بنام ادبی با حضور بانوان و اعضا کانون ادبی  برگزار می کند.
نظر شما