جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۷۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
با حضور فراگیران زبان انگلیسی فرهنگ‌سرای عطارنیشابوری؛
مستند «سیاره زمین» با حضور فراگیران زبان انگلیسی فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری، پس از نمایش به زبان اصلی نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش و نقد مستند «سیاره زمین» که از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰، اول و ۱۶ اردیبهشت در سالن منطق‌الطیر فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 

جوانان و نوجوانان فراگیر دوره‌های زبان انگلیسی پس ازتماشای مستند «سیاره زمین» (Planet Earth) با حضور جواد ابره دری، زینب ذوالفقاری، امیر عصاری و بهاره جعفری به عنوان استادان زبان انگلیسی به نقد و بررسی این فیلم به زبان اصلی خواهند پرداخت.
   
مجموعه سیاره زمین(Planet Earth) یکی از کامل‌ترین فیلم‌های مستند زیستی درباره زندگی جانداران روی زمین درباره زندگی و رفتار شناسی جانداران گوناگون از قبیل آبزیان، پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، مکان‌های جغرافیایی مختلف و پوشش جانوری و ... است. این مستند توسط Alastair Fothergill و چهل تیم فیلمبرداری همراه، در مدت ۵ سال، در ۲۰۴ نقطه از ۶۲ کشور جهان با بودجه ای بالغ بر ۲۵ میلیون دلارساخته شده است. 

برای فیلمبرداری تصاویر حیرت انگیز این مجموعه از ماهواره تا دوربین‌هایی دراعماق دریا استفاده شده است. تصاویر زیبای هوایی، لحظه شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ درختان در فصول مختلف سال و ... از دیگر بخش‌های دیدنی این مستند است.

در این فوق برنامه فرهنگی هنری که ماهانه به همت واحد آموزش فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود؛ ضمن ایجاد انگیزه و تقویت دایره لغات و درک مطلب به زبان انگلیسی؛ جوانان با فرهنگ سایرملل دنیا  نیز بیشترآشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سایر برنامه های آموزشی می توانند به نشانی: بزرگراه نواب (جنوب)، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کرده یا با شماره تلفن:55716776 تماس بگیرند.

نظر شما