شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۷۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
آیین تجلیل از جانبازان بالای ۵۰ درصد منطقه ۱۷ روز شنبه یکم دی ماه در برنامه «نخل‌های استوار» در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تجلیل از جانبازان بالای ۵۰ درصد منطقه ۱۷ روز شنبه یکم دی ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در برنامه «نخل‌های استوار» در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار شد. مهدی تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷، حجت‌الاسلام مقدم و حجت‌الاسلام محبی از امامان جمعه منطقه، احسان خسروی فرمانده سپاه حبیب بن مظاهر و حمیدرضا هیزمی معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۱۷ از مسئولان و چهره‌های فرهنگی حاضر در این نشست بودند. 

برنامه با قرائت قرآن توسط احمد ولی پور از جانبازان دفاع مقدس آغاز شد و در ادامه سرود ملی پخش شد.

تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ به مهمانان خوشامد گفت و افزود: تا زمانی که در این منطقه اجازه خدمت داشته باشیم، اجرای برنامه و ارائه خدمت به جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا در اولویت کاری ما قرار دارد.

پس از آن دو قطعه موسیقی سنتی با سازهای دف و نی اجرا شد که با تشویق حاضران رو به رو شد. 

در ادامه برنامه جانباز دفاع مقدس نوروزعلی صمدی که در عملیات والفجر ۴ هر دو دست خود را از دست داده، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس لبخند را به لبان همرزمان خود آورد. او با اینکه دو دست ندارد هم رانندگی می‌کند و هم در دانشگاه تهران درس می‌خواند. 

با نزدیک شدن به لحظات اذان، نماز مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام مقدم در نمازخانه فرهنگ‌سرا برپا شد.


نظر شما