پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۶
کد خبر: ۹۷۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
به مناسبت روز ملی کارآفرینی برگزار می‌شود:
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برپایی کارگاه‌های هنری رایگان به مناسبت روز ملی کارآفرینی در این فرهنگ‌سرا خبر داد.
کارگاه‌های هنری رایگان در فرهنگ‌سرای کار و تعاونبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اعلام برگزاری کارگاه رایگان هنری در روز ملی کارآفرینی گفت: یکی از فعالیت‌های اصلی این مرکز فرهنگی هنری حمایت از فرهنگ کار، کارآفرینی و کسب و کارهای خرد است که از سال گذشته با فعال شدن کانون «کار آفرینی و مهارت آموزی» حمایت از کارآفرینان سامان دهی شده است.

وی گفت: فرهنگ‌سرای کار و تعاون در کنار برنامه‌هایی که ازسوی سازمان فرهنگی هنری ابلاغ می‌شود، به موضوع کار، کار آفرینی و حمایت از کسب و کارهای خرد و کارآفرینان می‌پردازد.

جعفرپور گفت:. حمایت از کارآفرینان سرپرست خانواده، کارآفرینان معلول و کارآفرینان دارای کسب و کارهای خرد خانگی، از اهداف اصلی کانون کارآفرینی و مهارت آموزی است.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: برپایی کارگاه های هنری رایگان از برنامه های روز ملی کارآفرینی است؛ که با هدف ارتقای سطح آموزشی شهروندان و همچنین تشویق و توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت  از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه به منظورگسترش و تقويت خوداتکايي و خودباوري و عزت ملي و ترویج فرهنگ  کار وکارآفرینی، خوداشتغالی و مهارت آموزی در جامعه برگزار می شود.

این کارگاه‌ها در رشته‌های سوخته نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل‌دوزی با چرخ، کارهای هنری با نمد، ساخت زیورآلات چرمی، گلیم بافی، عروسک بافی، گل‌های کریستال، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند.
نظر شما