سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۷
کد خبر: ۹۷۳۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
نخستین نشست سینما سرو ، فیلم سینمایی «فارست گامپ» عصر چهارشنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای سرو نمایش و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «فارست گامپ»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو نشست سینما سرو را با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و مولفه‌های سینمای حرفه‌ای در میان فیلم‌سازان و سینماگران، با حضور کارشناس تورج مرادی مدیر انستیتو روانکاوی تهران برگزار می‌کند.

فارست گامپ(Forrest Gump) فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ پارامونت پیکچرز است. فیلم برپایه رمانی به همین نام اثر وینسنت گروم ساخته شده است. 

این فیلم نامزد دریافت ۱۳ جایزه اسکار شد و از این تعداد ۶ جایزه را شامل جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای تام هنکس را بدست آورد. 

فارست گامپ (تام هنکس)، مرد ساده‌دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌است. با آمدن خانمی، خود را معرفی می‌کند و داستان زندگیش را تعریف می‌کند. فارست کودکی با بهره هوشی پایین‌تر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) است که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌کند. او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست فلزی بود که به پایش بسته می‌شد. بچه‌های همسالش او را دوست نداشتند.
 
علاقه‌مندان برای دیدن فیلم می‌توانند چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879  تماس بگیرند.

نظر شما