جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۹۷۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
فرهنگ‌سرای فردوس نشست موضوعی «سواد رسانه‌ای» را به منظور ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای شهروندان برگزار می‌کند.
نشست «سواد رسانه ای» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سواد رسانه‌ای عنوان نشستی است که با هدف آشنایی شهروندان در خصوص استانداردهای مصرف رسانه‌ای، ضرورت سواد رسانه‌ای و برخی از مسائل مبتلا به خانواده‌ها در ارتباط با رسانه‌ها، در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ با حضور محمدصادق دهنادی برگزار می‌شود. 

با توجه به رشد فزاینده بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات الکترونیک در زندگی و تغییرات شگرفی که به همین دلیل در جامعه ایجاد شده است، موضوع نحوه مصرف بهینه رسانه برای از بین نرفتن از مسائلی است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

موضوع‌های محوری این نشست عبارت است از: کسب و کار در عصر رسانه‌ها، صنایع خلاق، استارت آپ و سواد شناختی که توسط محمدصادق دهنادی، دانش آموخته رشته مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس ارتباطات و پژوهشگر رسانه ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه رایگان می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ (داخلی ۱۳۳) تماس بگیرند.
نظر شما