پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۴
کد خبر: ۹۷۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فرهنگ‌سرای تهرانسر با نقل‌مکان از محله تهرانسر به شهرک فرهنگیان با نام جدید «فرهنگ‌سرای دانش» آغاز به کار کرد.
فرهنگ‌سرای دانش آغاز به کار کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ از جابه‌جایی «فرهنگ‌سرای تهرانسر» و آغاز به کار رسمی «فرهنگ‌سرای دانش» خبر داد.
 
رییس فرهنگ‌سرای دانش توضیح داد: فرهنگ‌سرای تهرانسر در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ قرار داشت که پس از تغییر کاربری ساختمان، پیگیری‌های مدیریت منطقه، مساعدت و حمایت‌های حسن رحمانی شهردار منطقه و سعید اوحدی رییس سازمان محل جدید را تحویل گرفتیم و نام فرهنگ‌سرا از «تهرانسر» به «فرهنگ‌سرای دانش» تغییر کرد.
 
وی درباره ساختمان جدید فرهنگ‌سرا گفت: فرهنگ‌سرای دانش در ساختمان یک طبقه‌ای به مساحت ۴۵۰ مترمربع فعالیت خود را آغاز کرد. این ساختمان دارای فضاهای آموزشی و واحدهای اداری در محله شهرک فرهنگیان منطقه ۲۱ قرار دارد و در فاز دوم امکان افزایش طبقات آن برای اضافه شدن فضاهای آموزشی میسر است که امیدواریم با مساعدت ریاست سازمان برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان این منطقه صورت پذیرد.

فرهنگ‌سرای دانش در کیلومتر ۵ بزرگراه شهید لشگری، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، خیابان فرهنگ نهم واقع‌ شده است. برای اطلاعات  بیشتر با شماره ۴۴۵۸۷۶۲۵تماس بگیرید.
نظر شما