جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۷
کد خبر: ۹۷۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
مجتمع فرهنگی هنری نور فیلم مستند «چنارستان» به کارگردانی هادی آفریده را در برنامه یک عصر یک مستند اکران، نقد و بررسی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگ هنری شهرداری تهران، نمایش نقد و بررسی فیلم مستند چنارستان در برنامه «یک عصر یک مستند» با حضور سیدرضا صائمی به عنوان کارشناس مجری و دیگر عوامل این فیلم، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

فیلم مستند بلند «چنارستان» از جدیدترین تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کارگردانی هادی آفریده درباره طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه یعنی خیابان ولیعصر (عج) تهران است و قصه شکل‌گیری آن به روایت بیش از صد سال نوار آرشیوی، در بیش از ۵۰ لوکیشن به تصویر کشیده شده است.

تصویربرداری این مستند ۷۰ دقیقه‌ای توسط محمد عاشقی، تدوین حمید نجفی‌راد و صداگذاری هم توسط مهرشاد ملکوتی انجام شده و مرتضی احمدی، کامران عدل، علی دهباشی، احمد نادعلیان، اسکندر مختاری، نوا توکلی‌مهر، حوری اعتصام، امیر انوش‌فر، سینا رسولیان، عین‌الله کیوان‌شکوه، سعید سادات‌نیا، ایرج حسابی، حسن میرزاعلی و... از چهره‌هایی هستند که در این فیلم حضور دارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ (واحد فرهنگی) تماس بگیرند.
نظر شما