جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۷
کد خبر: ۹۷۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
ویژه برنامه‌های «جشن منتظران باران» به مناسبت ولادت حضرت قائم(عج) در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.
جشن منتظران باران در منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های «جشن منتظران باران» به مناسبت عید نیمه شعبان خبر داد.

ویژه برنامه‌های «جشن منتظران باران» در منطقه ۱۷ شامل «نمایش نقصد» با مشارکت گروه فرهنگی هنری مسلم با موضوع مذهبی به مناسبت نیمه شعبان (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰)، (۱۲و ۱۳ اردیبهشت در دو اکران ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰)، (۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۸) ویژه شهروندان به صورت رایگان در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب به سوی دانش با عنوان «بهار ادب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با موضوعات ادبی و مذهبی بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب به مناسبت اعیاد شعبانیه از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت برای علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در کتابخانه بهاران برپا می‌شود.

نمایشگاه پوستر آموزشی «جامعه  جوان»  شامل تعداد ۳۰ پوستر رنگی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ با موضوع آسیب‌های تهدیدکننده برای نوجوانان و جوانان به مدت ۱۲ روز در نگارخانه بهاران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

جشن «شکوه انتظار» به مناسبت نیمه شعبان به همراه اجرای مسابقه و شعبده‌بازی و اهدا جوایز روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴ در خانه فرهنگ سلمان فارسی برگزار می‌شود. 

جشن «منتظران ظهور» با مشارکت سپاه حبیب ابن مظاهر و پایگاه بسیج امام رضا (ع) همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور گروه‌های هنری و نور افشانی از بام مرکز همایش‌های فرهنگی هنری منطقه ۱۷ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰ در ورودی مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برپا می‌شود.

از علاقه‌مندان برای شرکت در ویژه برنامه‌های «جشن منتظران باران» دعوت می‌شود به نشانی میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگ‌سرای بهاران مراجعه کنند.
نظر شما