جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۹۷۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
در مرکز پزشکی خاص شرق تهران و به همت فرهنگ‌سرای رازی
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، فرهنگ‌سرای رازی «جشن امید» را روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در مرکز پزشکی خاص شرق تهران برگزار کرد.
بیماران خاص نیمه شعبان را جشن گرفتندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «جشن امید» به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به همت فرهنگ‌سرای رازی در مرکز پزشکی خاص شرق تهران برگزار شد.

عبدالرضا امیراحمدی مجری باسابقه صدا و سیما مجری این جشن بود. در آغاز برنامه و پس از قرائت قرآن توسط هادی قدرتی قاری آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اکبر بختیاری رییس فرهنگ‌سرای رازی برای خوشامدگویی پشت تریبون رفت و گفت: از آقای موسوی رییس بنیاد بیماری‌های خاص سپاسگزارم که برای برپایی این جشن همراهی کردند. امیدوارم بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم که شما بتوانید از خدمات فرهنگی فرهنگ‌سرای رازی استفاده کنید. 

پس از آن مسابقه لباهنگ بین پنج نفر از حاضران برگزار و جوایزی به آنها اهدا شد و سپس، نماهنگ با موضوع امام زمان (عج) پخش شد. 

اجرای طنز یوسف کرمی همراه با تقلید صدا و استندآپ کمدی بخش دیگر جشن بود که باعث ایجاد شور و نشاط در بیماران خاص، خانواده‌هایشان و کارکنان مرکز پزشکی شد. 

اجرای موسیقی زنده توسط حمید فولادی خواننده پاپ و پذیرایی از شرکت‌کنندگان در جشن، برنامه پایانی بود. 

نظر شما