پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۷۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
اختتامیه جشنواره «جوان، امید و مشارکت» با اهدای جوایز جوانان برگزیده منطقه ۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختتامیه جشنواره «جوان، امید و مشارکت» با اهدای جوایز جوانان برگزیده منطقه ۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن شهید مطهری فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود. 

این جشنواره در هفت محور ۱-علم، فناوری، ابتکار و اختراع  ۲-فعالیت‌های دینی  ۳-فعالیت‌های هنری  ۴-فعالیت‌های اجتماعی  ۵-فعالیت‌های ورزشی  ۶-کارآفرینی و صنعت  ۷-اخلاق، فرهنگ ایثار و شهادت از جوانان برگزیده تقدیر می‌کند.  

شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با تاکید بر ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی از اهداف عمده این جشنواره است.

پیش از این با اطلاع‌رسانی به جوانان از آنها خواسته شده بود تا با توجه به محورهای اعلام‌شده به عنوان جوانان برتر ثبت نام کنند و در مراسم اختتامیه شهردار منطقه ۱۵، مدیر کل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل امور بانوان و خانواده، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و سایر مسئولان شهری حضور خواهند داشت.

این مراسم با محوریت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در منطقه و با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، مولودی‌خوانی، پخش کلیپ و معرفی سه نفر از جوانان برتر در هر محور توسط شورای داوری و... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما