پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۶
کد خبر: ۹۷۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ به مناسبت روز معلم از معلمان و مربیان این منطقه در جشنی با عنوان «اسوه‌های همیشه» روز شنبه ۱۵ اردیبشهت ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش فرهنگسرای بهاران تجلیل می‌کند.
تجلیل ازصاحبان اندیشه و قلم در جشن «اسوه‌های همیشه»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ۱۲ اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز معلم نامگذاری شده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت استاد مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نام نهاده شد، به همین مناسبت فرهنگسرای بهاران ویژه برنامه تقدیر از معلمان و مربیان منطقه ۱۷ را با عنوان «اسوه‌های همیشه» در سالن همایش فرهنگسرای بهاران برگزار می‌کند.

دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید. لذا در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می‌درخشد. علامه شهید استاد مرتضی مطهری (رحمه الله) از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله‌های رفیعی دست یافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامی ـ که خود معلمی بزرگ است ـ همه آثارش را مفید می‌داند و بهره برداری از آنها را سفارش می‌کند.

به همین مناسبت مدیریت فرهنگ هنری منطقه ۱۷ بر آن است تا برای چهارمین سال متوالی در روز معلم از مربیان و معلمان این منطقه برای تلاش در اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک تجلیل به عمل آورد.

در این برنامه از ۱۰۰ مربی شاغل در منطقه با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل می‌شود.

نظر شما