پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۰
کد خبر: ۹۷۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
همزمان با سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرهنگ‌سرای اخلاق کتاب «بهترین انتخاب» را با امکان ثبت نام کودک به عنوان شخصیت اصلی داستان در فرهنگ‌سرای کتاب به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرهنگ‌سرای اخلاق کتاب «بهترین انتخاب» را به تفکیک پسر و دختر با امکان ثبت نام کودک به عنوان شخصیت اصلی داستان در فرهنگ‌سرای کتاب به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. هدف از این کار، تشویق کودکان به نوشتن کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی است. 

این کتاب که جزء سلسله‌کتاب‌های من برای کودکان است، امکان ثبت نام کودک به عنوان شخصیت اصلی داستان را فراهم کرده تا با استفاده از روشی نوین، پیوند بین کودک و یار مهربان جاودانه شود.

کتاب «بهترین انتخاب» نوشته شهره یوسفی و با تصویرگری امیرحامد پاژتار در قطع خشتی و شمارگان سه هزار جلد توسط فرهنگ‌سرای اخلاق منتشر شده است.

نهمین فرهنگ‌سرای کتاب در محل سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان بوده و تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ آماده پاسخگویی به پرسش‌های شهروندان درباره کتاب «بهترین انتخاب» است.
نظر شما