جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۹
کد خبر: ۹۷۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
نمایشگاهی از آثار نقاشی معلولان ذهنی مرکز پویش کرسف از توابع شهر زنجان از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت در نگارخانه آفتاب برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاهی از آثار نقاشی معلولان ذهنی مرکز پویش کرسف از توابع شهر زنجان از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت به سرپرستی فاطمه بیات در نگارخانه آفتاب برپاست. در این نمایشگاه ۲۰ نقاشی ذهنی و اکسپرسیو انتزاعی در ابعاد ۷۰*۱۰۰ به مدت یک هفته به نمایش در می‌آید. اغلب این آثار با تکنیک رنگ روغن روی بوم کشیده شده‌اند.  

فاطمه بیات دارای لیسانس گرافیک است. وی هنر نقاشی را زیر نظر استاد شهرزاد اصولی فرا گرفته و مدت ۱۵ سال است که در زمینه نقاشی، قالیبافی، گرافیک و... فعالیت می‌کند و در بیش از ۱۵ نمایشگاه گروهی و انفرادی شرکت کرده است. بیات مدت یک سال است که مشغول آموختن هنر نقاشی به 6 نفر از معلولان ذهنی دختر است.

در زمان برگزاری این نمایشگاه، فیلم مستند تولید این آثار به نمایش درخواهد آمد و عواید حاصل از فروش آثار به معلولان صاحب اثر تعلق خواهد گرفت. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی خیابان دکتر شریعتی، رو به روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما