جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۹۷۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
افشین حبیب زاده با حضور در فرهنگ سرای کتاب از برنامه ها و غرفه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دیدن کرد.
عضو شورای شهر تهران از فرهنگ سرای کتاب بازدید کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از فرهنگ سرای کتاب واقع در مصلای امام خمینی (ره) بازدید کرد. 

حبیب زاده در پایان این بازدید گفت: هر کسی در هر بخشی مشغول ارائه خدمات فرهنگی باشد، شایسته تقدیر است. انتظار ما به عنوان عضو شورای شهر از مجموعه های فرهنگی زیرمجموعه شهرداری تهران بسیار بالاست. این انتظارات معادل مطالبات مردم تهران است، مردمی که باید بتوانند از فضاهای فرهنگی بیشترین استفاده را ببرند و زمینه رشد فرهنگی همه شهروندان بتواند بیش از گذشته فراهم شود. 

وی افزود: امیدوارم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مدیریت جدیدی که مستقر شده، بتواند برنامه های موثر و مفیدی برگزار کند تا به بخشی از مطالبات مهم مردم در حوزه فرهنگ پاسخ داده شود. 

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران ادامه داد: به اعتقاد من هنوز خیلی جا دارد که فرهنگ سرای کتاب پیشرفت کند و غنای بیشتری داشته باشد. البته مدیریت جدید به تازگی مستقر شده و مطمئنا در آینده ای نزدیک برای گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی و حمایت از محصولات فرهنگی هنری مورد نظر مردم برنامه هایی خواهند داشت. 

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت همه فضاهای فرهنگی شهر تهران مانند فرهنگ سراها، کتابخانه ها و... استفاده کرد. برای اینکه به مطالبات شهروندان نزدیک شویم، باید مردمی را که با آنها در ارتباط هستیم، به خوبی به کار بگیریم. مثلا مشارکت مخاطبانی را که به فرهنگ سراها مراجعه می کنند، بطلبیم تا بتوانیم خواسته های مردم هر منطقه را برآورده کنیم. 
 
نهمین فرهنگ‌سرای کتاب با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
نظر شما