پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۷۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کتابخانه شهدای حصارک، کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی تحت عنوان «باغ سبز قصه‌ها» را پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ویژه کودکان برگزار می‌کند.
کودکان با مهری نودولقی به «باغ سبز قصه‌ها» می‌روندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شهدای حصارک برنامه «باغ سبز قصه‌ها» را در قالب کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی با هدف انتقال و آموزش نکات اخلاقی مثبت در راستای الگوسازی رفتاری برای کودکان و همچنین ساخت کاردستی با روش کلاژ جهت ارتقا دست ورزی آنان، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

با توجه به اهمیت قصه و قصه‌گویی که از دیرباز به عنوان ابزاری مهم جهت تعلیم و تربیت کودکان مورد تأکید بوده و همچنین از لحاظ سرگرمی و تفهیم نکات اخلاقی به این قشر که بسیار موثر و سازنده است، مهری نودولقی از کارشناسان مجرب حوزه کودک، با نمایش عروسک‌های دست ساز، برای کودکان قصه می‌گوید و در بخش دوم، کودکان شرکت کننده به ساخت کاردستی با روش کلاژ و بر اساس مضمون قصه شنیده شده، می‌پردازند و درباره آموزه‌های اخلاقی قصه با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شهدای حصارک واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44830107  تماس بگیرند.
نظر شما