پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۷۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کتابخانه فردوس در «با هم بخوانیم»، به معرفی، خوانش و بررسی داستان «شغل ها و آدم ها» از کتاب کرگدن آهنی با حضور نویسنده اثر می‌پردازد.
مصطفی علیزاده با «کرگدن آهنی» به فردوس می‌آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نشست ادبی «با هم بخوانیم» کتابخانه فردوس در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷، داستان «شغل‌ها و آدم‌ها» از مجموعه داستان «کرگدن آهنی» نوشته مصطفی علیزاده با حضور صاحب اثر و جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، خوانش و بررسی می شود.

مجموعه داستان کرگدن آهنی اثر مصطفی علیزاده نویسنده  و فعال ادبی که توسط نشر مروارید منتشر شده است، شامل ۱۱ داستان کوتاه رئالیستی است که در یک نمونه از آنها تجربه خلق داستان در قالب رئالیسم جادویی نیز به چشم می خورد.

تم کلی داستان‌های این مجموعه درباره آدم‌هایی تک و تنها است و تلاش می‌کنند تا خود را از این موقعیت خارج کنند و البته برخی نیز به آن تن داده‌اند و آن را می‌پذیرند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

 


Attachments area

نظر شما