سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۷۶۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مربیگری رضا پور داداش در مسابقات قهرمانی آموزش و پرورش منطقه ۹ در رشته کاراته، چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به مربیگری رضا پور داداش در مسابقات قهرمانی آموزش و پرورش منطقه ۹ در رشته کاراته، چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند. این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت مرحوم علی ماندگار پاشاهی در مجموعه ورزشی شهید شهسواری برگزار شد و ۱۰۰ نفر در رده سنی نونهالان و نوجوانان در مسابقات شرکت کردند. 

در این مسابقات نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نام‌های مهیار حسنی، امین مدرسی، محمد بیجاری و مهدی تقی مدال طلا، عرفان عبدلی مدال نقره و محمد نخعی و اصغر سلطانی مدال برنز را کسب کردند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط عضویت در باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ‌سرای کار و تعاون می‌توانند هر روز با شماره ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند و یا به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، واحد آموزش فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند.

نظر شما