جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۱
کد خبر: ۹۷۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
رییس فرهنگ‌سرای خاوران از برگزاری جشن بزرگ «ترنم رمضان» در آستانه‌ فرارسیدن ماه مبارک رمضان با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و ایجاد انگیزه و هدایت شغلی نوجوانان خبر داد.
جشنواره بزرگ «ترنم رمضان» در فرهنگ‌سرای خاوران
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی رییس فرهنگ‌سرای خاوران از برگزاری جشن بزرگ «ترنم رمضان» در این فرهنگ‌سرا خبر داد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: وظیفه ذاتی نهادهای فرهنگی حمایت از تولید کالای ایرانی است که با حمایت از این محور، در راستای حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال زایی حرکت نمایند تا با ایجاد انگیزه و هدایت شغلی برای نوجوانان در جهت توسعه و پیشبرد  کیفی و کمی کالای ایرانی گام بردارند.

دوستعلی افزود: ویژه برنامه «ترنم رمضان» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی از ۲۵ اردیبهشت ماه تا ۱۱ خرداد ماه هر شب از ساعت ۱۸تا ۲۴ برگزار می‌شود.
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ درباره بخش‌های مختلف این برنامه گفت: بیش از ۶۰ ایستگاه متنوع، برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز ویژه کودکان، تواشیح، نقالی، جنگ شادی، ویژه‌برنامه افطاری ساده، نمایش طنز و استندآپ کمدی، حضور پیشکسوتان سینما و تلویزیون و ... در این جشن تدارک دیده شده است.
 
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به اجرای موسیقی زنده می‌توانند در این برنامه شاهد حضور گروه‌های موسیقی پاپ، سنتی و آیینی به همراه پوشش زنده‌ رادیویی و تلویزیونی باشند.
 
دوستعلی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد فرهنگی، کارگاه‌های خوداشتغالی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز در قالب سفالگری، نقاشی روی شیشه، خیاطی، هنرهای تجسمی، خلاقیت و... برپا می‌شود.
 
علاقه‌مندان به حضور در این جشن بزرگ می‌توانند از ۲۵ اردیبهشت‌ماه به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند.
نظر شما