پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۹۷۶۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کتاب «دیوانگان ثروت ساز» از نوشته‌های دارن هاردی در قالب نشست ادبی «لذت داستان» با حضور علیرضا حاجیان چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ در کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق همخوانی و بررسی می‌شود.
همخوانی کتاب «دیوانگان ثروت ساز» در کتابخانه شفق
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نویسنده کتاب «دیوانگان ثروت ساز» فنون زندگی در دوران جدید را با هوشمندی و در قالب مسیر پرپیچ وخم کارآفرینی و داستان‌های واقعی و جذاب آن به مخاطب نشان می‌دهد.

قطار وحشتی که دارن هاردی برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ و خم‌های لرزه آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آن جا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آن چه نباید بشود. منتها این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهربازی‌ها نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ و خم‌هاست.

همخوانی و بررسی کتاب «دیوانگان ثروت ساز» با  هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در نشست همخوانی «دیوانگان ثروت ساز» می توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.
نظر شما