جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۹۷۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
فیلم سینمایی کیف ناهار « Lunch Box»، در دومین نشست سینما سرو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷، در فرهنگ‌سرای سرو نمایش و نقد و بررسی می‌شود.
فیلم سینمایی «Lunch Box» نمایش و نقد و بررسی می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست سینما سرو با هدف ترویج و توسعه مفاهیم و مولفه‌های سینمای حرفه‌ای در میان فیلم‌سازان و سینماگران، با حضور کارشناس تورج مرادی مدیر انستیتو روانکاوی تهران برگزار می‌شود.

فیلم «کیف ناهار» که محصول سال ۲۰۱۳ است، فیلمی متفاوت از سینمای هند را به نمایش می‌گذارد. فیلمی که در عین سادگی، به دلیل رسوخ به زیر پوست جریان زندگی مردم عادی هند در دوره کنونی بسیار پرجاذبه است.

داستان فیلم مربوط به زن جوانی به نام «ایلا» در یکی از آپارتمان‌های تنگ شهر شلوغ بمبئی است که به خاطر بی اعتنایی‌های همسرش تصمیم می‌گیرد برای او ناهار آماده کرده و آن را از طریق پیک به محل کار همسرش ارسال کند. اما پیک غذا را اشتباهی به کارمند دیگری در اداره دیگری تحویل می دهد که پس از سی و پنج سال کار در آستانه بازنشستگی است. عرفان خان سال‌ها پیش خانواده خود را از دست داده و به نظر می‌رسد از بی تفاوتی و افسردگی رنج می‌برد. اما مکاتبه ایلا با او سرفصل تازه ای از مشاوره و رد و بدل کردن خاطرات را باعث می‌شود که برای عرفان خان جالب است.

علاقه‌مندان برای دیدن فیلم می‌توانند چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879  تماس بگیرند.
نظر شما