پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۹
کد خبر: ۹۷۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌کند؛
کانون کارآفرینان و مهارت آموزی منطقه ۹ فرهنگ‌سرای کار و تعاون، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت کارگاه‌های هنری رایگان در بوستان المهدی (عج) برپا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه‌های هنری رایگان، با هدف ارتقای سطح آموزشی شهروندان و همچنین تشویق و توسعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ در بوستان المهدی (عج) برپا می‌شود.

این برنامه به منظور گسترش و تقويت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، خود اشتغالی و مهارت آموزی در جامعه برگزار می‌شود.

حمایت از کارآفرینان سرپرست خانواده، کارآفرینان معلول و کارآفرینان دارای کسب و کارهای خرد خانگی، از اهداف اصلی کانون کارآفرینی و مهارت آموزی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در  کارگاه‌های هنری رشته های سوخته نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل‌دوزی با چرخ و کارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، گلیم بافی، عروسک بافی، گل‌های کریستال، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت به نشانی: میدان آزادی، ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی(عج)، خانه فرهنگ پرواز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.
نظر شما