جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۹۷۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
انیمیشن سیمپسون‌ها با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگ‌سرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ نمایش داده می‌شود.
نمایش انیمیشن «سیمپسون‌ها» با دوبله فارسی در فرهنگ‌سرای گلستان
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایش انیمیشن سیمپسون‌ها «The Simpsons» محصول سال ۲۰۰۰ آمریکا و دوبله گروه سورن همراه با نقد و بررسی با حضور عوامل دوبلاژ آن به مدیر دوبلاژی و تهیه کنندگی و مدیریت هنری و مجری‌گری عرفان هنربخش پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

خلاصه داستان انیمیشن «سیمپسون‌ها» خانواده‌ای هستند که در یک شهر خیالی به نام اسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند. پدر خانواده، هومر به عنوان نگهبان امنیتی در نیروگاه برق اتمی اسپرینگفیلد کار می‌کند. موقعیتی که در تضاد با بی‌دقتی و رفتارهای احمقانه او است. او با مارج سیمپسون ازدواج کرده‌است. مارج زن خانه‌دار کلیشه‌ای و یک مادر است. آن‌ها دارای سه فرزند هستند؛ «بارت» یک دردسر ساز ده ساله، «لیسا» یک کودک هفت ساله باهوش و پر جنب و جوش و «مگی» که به ندرت حرف می‌زند، اما با مکیدن یک پستانک ارتباط برقرار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما