پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۷۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
نمایش شاد و موزیکال «جنگل آرزوها» به نویسندگی و کارگردانی امیر قاسمی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود و تا ۲۶ خرداد پذیرای کودکان و نوجوانان همراه با والدین است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «جنگل آرزوها» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان همراه با ارائه آموزه‌های اخلاقی همچون مهربانی، گذشت، یاری، همدلی و ... از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد به مدت یک ماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها و ایام سوگواری، ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛ شخصیت اصلی قصه به نام آیلین تصمیم می‌گیرد در مقابل گریه‌ها و اذیت‌های فراوان خواهر کوچکترش رفتار مناسبی داشته باشد، او را به گردش ببرد تا آرامش را به خواهرش برگرداند؛ اما در طول نمایش اتفاقاتی رخ می‌دهد که ...

در این نمایش که صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها به اجرا در می‌آید، بازیگرانی همچون کتایون همتی، سهراب اصفحانی، امیر مهدی ابراهیمی ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و  با شماره 44088708 تماس بگیرند.
نظر شما