جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۶
کد خبر: ۹۷۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
رییس فرهنگ‌سرای معرفت از برگزاری نخستین جشنواره مردمی «ماه معرفت» در این فرهنگ‌سرا خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدصادق دهنادی رییس فرهنگ‌سرای معرفت از برگزاری نخستین جشنواره مردمی «ماه معرفت» در این فرهنگ‌سرا به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برای نخستین بار و با همت کانون‌های مردمی و سمن‌های غرب تهران، مجموعه برنامه‌ای با عنوان «ماه معرفت» در فرهنگ‌سرای معرفت طراحی شده است که در آن آیین‌های نیکوی ماه مبارک رمضان برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه برنامه علاوه بر تلاوت قرآن کریم و اجرای زنده رادیو ماها به سرپرستی فرامرز کچویی گوینده پیشکسوت رادیو و دبیر کانون رادیوی فرهنگ‌سرای معرفت، استادان و کارشناسان مذهبی، هنری، تغذیه، سبک زندگی به ارائه نکات مربوط به ماه رمضان می‌پردازند.

به گفته دهنادی با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ترویج هم‌نشینی‌های محلی به همراه افطاری ساده، در این برنامه هر روز افطاری ساده توسط نیکوکاران محلی آماده و توزیع می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای معرفت گفت: کانون نور معرفت نیز از مدتی پیش از ماه مبارک رمضان با اجرای طرح اکرام نیازمندان تا کنون توانسته بیش از ۱۱۵ بسته ارزاق به این عزیزان تقدیم کند و این کار در ویژه‌برنامه ماه معرفت ادامه خواهد داشت. 

دهنادی اجرای ایستگاه‌های فرهنگی کودکان و سلامت بزرگسالان توسط جمعیت هلال احمر را از دیگر برنامه‌های این مجموعه معرفی کرد و از علاقه‌مندان دعوت کرد در روزهای ماه مبارک رمضان به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۹ میهمان فرهنگ‌سرای معرفت باشند. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.
نظر شما