پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۷۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
ویژه‌برنامه «من ایرانی‌ام» با موضوع حمایت از کالای ایرانی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای امید برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «من ایرانی‌ام» با موضوع حمایت از کالای ایرانی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی، ایجاد انگیزه و خودباوری در مصرف کالاهای داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی با حضور کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، اعضای کانون‌ها و مخاطبان در فرهنگ‌سرای امید برگزار شد.

در این برنامه مرضیه خسروی سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با اشاره به فرهنگ‌سازی برای حمایت از کالای ایرانی گفت: باید خود را متعهد بدانیم و در فرهنگ‌سرای امید بنا داریم در طول فصل جاری و فصل‌های آینده برنامه‌های متعددی را با قالب نو و جذاب در راستای تبیین و فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی برگزار کنیم.

فرهنگ‌سرای امید در حال آماده‌سازی بسته گرافیکی با عنوان «اگر کالای ایرانی نخریم...» است که این طرح‌های گرافیکی در مساجد، ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تابلوهای اعلانات مجتمع‌های مسکونی و دیگر محل‌های پر تردد سطح منطقه ۱۳ نصب خواهد شد. در محتوای این تابلوها آثار و عواقب عدم مصرف کالای ایرانی از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی بررسی می‌شود. 

در این برنامه متن پیمان‌نامه «من ایرانی‌ام» خوانده شد و سپس حاضران در مراسم با ثبت اثر انگشت خود روی پیمان‌نامه، حمایت خود از کالای ایرانی و شعار امسال را اعلام کردند. 

در ادامه گروه کر سالمندان فرهنگ‌سرای امید سرودی با موضوع ایران اجرا کردند. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگ‌سرای امید یا ارائه هر نظر، پیشنهاد و انتقادی می‌توانند با شماره ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس بگیرند. 
نظر شما