پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۷۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
ویژه برنامه «ترنم رمضان» با استقبال بیش از ۳ هزارنفر از شهروندان هر شب در فرهنگ‌سرای خاوران در حال برگزاری است.
استقبال از «ترنم رمضان» در فرهنگ‌سرای خاوران
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگ‌سرای خاوران درباره برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این منطقه گفت: از مجموعه ویژه برنامه‌های ضیافت باران که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، اجرای دو برنامه بر عهده فرهنگ‌سرای خاوران است. جشنواره «ترنم رمضان» و ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک» که به دبیری منطقه ۱۵ در سطح مناطق ۲۲گانه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: جشنواره «ترنم رمضان» در پیشواز از ماه میهمانی خدا از ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد و تا ۱۱ خرداد ماه همزمان با شانزدهمین روز از این ماه مبارک میزبان روزه‌داران است. این جشنواره در دو بخش غرفه‌ای و اجرای صحنه‌ای برگزار می‌شود. 
  
دوستعلی در توضیح این برنامه گفت: غرفه‌های این جشنواره شامل عرضه و فروش صنایع دستی، سوغات و هدایای استان‌ها و اقوام ایرانی و عرضه و فروش کالاها و ارزاق ایرانی مورد نیاز شهروندان با هدف تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برگزار می‌شود. بخش صحنه‌ای این جشنواره نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ با حضور میهمانان ویژه‌ای از ورزشکاران و هنرمندان، اجرای موسیقی زنده اقوام و اجرای گروه‌های نمایشی با موضوع «امیدآفرینی در جامعه» هر شب میزبان بیش از ۳ هزار شهروند در سطح منطقه و سطح پایتخت است.

استقبال از «ترنم رمضان» در فرهنگ‌سرای خاوران

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ اضافه کرد: ویژه برنامه «سحرخیزان کوچک» دیگر برنامه‌ای است که دبیرخانه آن در منطقه ۱۵ قرار دارد و در دو بخش محلی - منطقه‌ای و بخش متمرکز برگزار می‌شود. بخش محلی منطقه‌ای آن روزهای نهم و دهم خردادماه همزمان با ۱۴ و ۱۵ رمضان در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود و برنامه متمرکز آن ۲۰ خرداد ماه همزمان با ۲۵ رمضان با حضور ۸۰۰ کودک و نوجوان روزه اولی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما