جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۵
کد خبر: ۹۷۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ خبر داد
سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ از اجرای برنامه «با رهروان سحر» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ از اجرای برنامه «با رهروان سحر» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با ماه میهمانی خدا برنامه «ضیافت باران» را برگزار می‌کند که «با رهروان سحر» یکی از برنامه‌هایی است که فرهنگ‌سرای امید در ماه میهمانی خدا آن را اجرا می‌کند. 

وی افزود: در این برنامه که با هدف تبیین و گسترش فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ روزه‌داری برگزار می‌شود، از پاکبانان، کارکنان اورژانس، آتش‌نشان‌ها و سایر خدمات‌رسانان شهر تهران در مناطق ۲۲ گانه دعوت می‌شود که از وعده سحری‌ای که توسط بانیان فراهم شده، استفاده کنند. 

خسروی با دعوت از شهروندان برای مشارکت در این برنامه گفت: این برنامه با ۲۲ اجرا در ۲۲ منطقه تهران در مکان‌هایی مانند مساجد، مشاعات آپارتمان‌ها، حسینیه‌ها، خانه‌موزه‌ها، حیاط منازل و... برگزار می‌شود. «با رهروان سحر» در راستای ایجاد همدلی با کسانی است که در اوقات سحر هم مشغول کار و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای امید به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند یا با شماره ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس بگیرند. 

نظر شما