جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۷۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور در باشگاه خبرنگاران پویا در خبرگزاری تسنیم از این رسانه خبری بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی‌محمد اسماعیلی رییس فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی صبح روز سه‌شنبه یکم خردادماه همراه با مدیران و معاونان فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در باشگاه خبرنگاران پویا در خبرگزاری تسنیم حضور یافت.

اسماعیلی در این نشست که با هدف ایجاد تعامل بین خبرگزاری تسنیم و فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شد، درباره بهره‌مندی متقابل از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری خبرگزاری تسنیم و فرهنگ‌سرای رسانه تاکید کرد: ظرفیت رسانه‌ها به نسبت گذشته تفاوت‌های زیادی یافته و رقابت‌های نفس‌گیری در حوزه محتوا و فرم در بین خبرگزاری‌ها به وجود آمده است که می‌طلبد در مرز دانش در حوزه رسانه با ایجاد تعامل و هم‌فکری قدم‌هایی رو به جلو برداشته شود.

رییس فرهنگ‌سرای رسانه همچنین ارتقای کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک بین این دو مجموعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در موضوعات گوناگون نظیر برگزاری جشنواره‌های علمی (سواد رسانه‌ای)، ورزشی، تفریحی و غیره می‌توانند از فضای فرهنگ‌سرای رسانه بهره‌مند شوند.

در این نشست مقرر شد شرایط همکاری دو جانبه در قالب تفاهم‌نامه‌ای تدوین شود و به امضای طرفین برسد.



نظر شما