پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۷۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
همزمان با فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، نقد و بررسی داستان کوتاه «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» از داستان‌های مجموعه «از جنون تا مجنون» روز پنجشنبه سوم خرداد ماه در کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، نشست نقد و بررسی داستان کوتاه «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» از داستان‌های مجموعه «از جنون تا مجنون» روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت ۱۶ در قالب برنامه «یادگاران حماسه» با حضور نویسنده داستان، منتقدان و اعضای کانون‌های ادبی در کتابخانه امام صادق (ع) منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.

داستان «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» را افسانه طباطبایی مدنی نوشته و ماجرای فردی را روایت می‌کند که با اینکه برادرش را در جنگ از دست داده، ولی نسبت به جبهه و جنگ دید خوبی ندارد. روزی در جلسه‌ای که جانبازان هشت سال دفاع مقدس حضور دارند شرکت می‌کند و... 

در این نشست علاوه بر نویسنده، زلیخا مکاری، فاطمه حاجی ملاباقر، علی افتخاری نژاد، محسن سلیمانی فاخر و زهره حبیب‌الله پور نیز به عنوان منتقد و کارشناس حضور خواهند داشت.
 
کتابخانه امام صادق (ع) در خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم غربی، بلوار کوثر شمالی، جنب خیابان لاله واقع است.
 
نظر شما