جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۳
کد خبر: ۹۷۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارائه گزارش کار به کمیسیون فرهنگی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نقل از خانه ملت، احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارائه گزارش کار به کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: در هفته جاری معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چگونگی برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به کمیسیون فرهنگی گزارشی ارائه می‌دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: کتاب یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کشور است و ترویج این محصول فرهنگی می‌تواند در افزایش سرانه مطالعه و بهبود شرایط بازار نشر مؤثر باشد. هر سال کمیسیون فرهنگی این حوزه را بررسی می‌کند و امسال نیز پس از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب اشکالات و کاستی‌های موجود را بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه امسال از شهر آفتاب به مصلی منتقل شده بود، اظهار کرد: باید علت این تغییر مشخص شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیمات خود برای سال‌های آینده را شرح دهد.

تهران متأثر از اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است
وی درباره علت دعوت کمیسیون فرهنگی مجلس از رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توضیح داد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه‌ای است که به صورت تخصصی اقدامات لازم در حوزه فرهنگ در تهران را پیگیری می‌کند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه تهران متأثر از اقدامات سازمان فرهنگی هنری است، ادامه داد: این سازمان امکانات، فرهنگ‌سراها و زیرساخت‌های مناسبی در تهران دارد، بنابراین باید برای اقدامات اثرگذار با هدف ارتقای حوزه فرهنگ در تهران تلاش کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: کمیسیون فرهنگی از آقای اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دعوت کرد تا با حضور در کمیسیون، گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های این سازمان در راستای ارتقای فرهنگ تهران ارائه دهد و اقدامات انجام شده با توجه به شعار سال شرح داده شود.

منبع: خانه ملت
نظر شما