سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۷۷۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
فرهنگ‌سرای اندیشه دومین نشست از سری برنامه‌های کتابهای بالدار را با نقد و بررسی کتاب «الهه» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نشست از سری برنامه‌های کتاب‌های بالدار اختصاص دارد به کتاب «الهه» اثر سیروس همتی از نشر نیستان که روز یکشنبه ۶ خرداد ماه  ساعت ۱۸در فرهنگ‌سرای اندیشه نقد و بررسی می‌شود.

سیروس همتی در «الهه» مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های خود را برای مخاطبانش گردآوری کرده است که بیشتر از دغدغه فرم و شیوه روایت و حتی دیده شدن روی صحنه، دغدغه روایت و بیان را می‌توان در آنها دید. نمایشنامه‌هایی برخاسته از «آن» هنرمند متعهد که تلاش دارد روایتی بکر و تازه و در حد بضاعت نویسنده‌اش از باورها و آئین‌های مذهبی ایرانیان را به نمایش بکشاند.

در حاشیه برنامه نمایشنامه خوانی کاری از گروه تئاتر مانی با حضور بازیگرانی همچون قربان نجفی، مهدی صبایی، شهرام مسعودی، الهه زحمتی، سعید برجعلی، آزیتا افشار، آساره هداوند و سمانه حبیب پور برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور حسین پاکدل (نویسنده، کارگردان و بازیگر)، سیروس همتی (نویسنده و کارگردان کتاب) و دکتر علی یعقوب زاده (منتقد) برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

نظر شما