جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۴
کد خبر: ۹۷۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
ویژه‌برنامه ستایش عاشقی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده‌ معظم شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جمعی از هنرمندان ارزشی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد سعادت رییس فرهنگ‌سرای رضوان و دبیر ویژه برنامه «ستایش عاشقی» درباره برگزاری این برنامه گفت: یکی از رویکردهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اجرای برنامه‌های ویژه، ایجاد پیوستی برای تجلیل از شهدا و خانوده‌هایشان به ویژه شهدای مدافع حرم است. در مجموعه برنامه «در انتظار باران» که به مناسبت نیمه شعبان به همت این سازمان برگزار شد با برنامه «سروهای منتظر» به تجلیل از این خانواده‌های معظم پرداختیم و «ستایش عاشقی» نیز برای ستایش این خانواده‌ها در مجموعه برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان که با عنوان «ضیافت باران» برگزار می‌شود، طراحی شده است.
 
وی درباره بخش‌های مختلف «ستایش عاشقی» گفت: حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند. شعرخوانی رسول نجفیان و  مناجات‌خوانی محمد معتمدی بخش‌های دیگر این برنامه است که با اجرای مژده لواسانی برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: غرفه‌های فرهنگی متفاوت و غرفه ویژه کودک و نوجوان برای کودکان شهدای مدافع حرم بخش‌های جنبی این برنامه را تشکیل می‌دهد. 
 
این برنامه روز سه‌شنبه ۸ خردادماه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

نظر شما