جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۴
کد خبر: ۹۷۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
برنامه «با رهروان سحر» با هدف تامین وعده سحری خدمات رسانان شهر تهران، از بامداد چهارشنبه ۹ خرداد تا پایان ماه رمضان برگزار می‌شود.
میزبان وعده سحری خدمات رسانان شهر تهران باشید
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ از اجرای برنامه «با رهروان سحر» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ مهربانی با اقشار زحمت‌کش و روزه‌دار برگزار می‌شود که در آن از افراد شاغل در خدمات‌رسانی شهر تهران؛ پاکبانان، کارکنان اورژانس، آتش‌نشان‌ها و نیروهای انتظامی که وعده سحر در خانه و کنار خانواده نیستند، پذیرایی می‌شود.
 
وی افزود: برنامه «رهروان سحر» در مناطق ۲۲گانه شهر تهران از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد در مکان‌هایی مانند مساجد، مشاعات آپارتمان‌ها، حسینیه‌ها، خانه‌موزه‌ها، حیاط منازل و... برگزار می‌شود.
 
خسروی درباره مطلع شدن مهمان‌های وعده سحری «با رهروان سحر» گفت: پس از مشخص شدن بانی و تعداد غذا در یک منطقه، طبق فهرستی که از افراد شاغل در خدمات‌رسانی شهری آن منطقه تهیه شده است، دعوت می‌شود تا مهمان سفره سحری میزبان آن منطقه باشند.
 
وی گفت: شهروندانی که علاقه‌مند به میزبانی وعده سحر هستند، می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند و شرایط خود را برای این کار اعلام کنند.

نخستین اجرای «با رهروان سحر» سحر چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱ بامداد در منزل یکی از شهروندان داوطلب در منطقه۱۳، محله ۱۷ شهریور برگزار می‌شود.
نظر شما