جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۷۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه مجوز اکران فیلم‌های سینمایی مسیر مشخصی دارد و توسط وزارت ارشاد تعیین می‌شود، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بنا ندارد فیلمی را تحریم کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به پرسشی درباره رویکرد مدیریت جدید این سازمان درباره اکران آثار سینمایی توضیح داد: بیشترین سالن‌های سینمایی در شهر تهران متعلق به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که تعداد آن ۴۰ سالن سینماست.
 
وی مرجع تصمیم‌گیری درباره اکران آثار سینمایی را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و عنوان کرد: برای اعطای مجوز اکران به آثار سینمایی مسیری معین برای نظارت و بازرسی آثار سینمایی مشخص شده است که یک فیلم برای نمایش باید همه این مراحل را پشت سر بگذارد.
 
اوحدی ادامه داد: قطعاً وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده‌دار این مسئولیت است ما به عنوان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز باید به قانون تمکین کنیم و تلاش کنیم در همه زمینه‌ها قانونمند و ضابطه‌مند عمل کنیم.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که با این حساب رویکرد گذشته در سازمان فرهنگی هنری ادامه نخواهد یافت، گفت: درباره رویکرد گذشته اظهار نظری ندارم ولی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قانون‌مدار عمل خواهد کرد.
منبع: خانه ملت
نظر شما