جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۶
کد خبر: ۹۷۷۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با شهردار منطقه ۱۵ از رویکرد جدید این سازمان در تعامل با شهرداران مناطق خبر داد.
تاکید رییس سازمان فرهنگی هنری بر تعامل با شهرداران مناطقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه با وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ دیدار کرد. 

در این دیدار که در دفتر شهردار منطقه ۱۵ برگزار شد، دو طرف درباره مسائل فرهنگی و هنری این منطقه، فرهنگ‌سرای خاوران و دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
 
سعید اوحدی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری منطقه ۱۵ مانند پردیس تئاتر تهران، بر لزوم شکل‌گیری همکاری‌های مشترک و تاثیرگذار برای بهره‌‌برداری مناسب از این فضاهای فرهنگی تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در منطقه ۱۵ برنامه «ترنم رمضان» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود که هر شب میزبان بیش از سه هزار مخاطب است. همچنین برنامه «سحرخیزان کوچک» نیز با حضور ۸۰۰ کودک و نوجوان روزه اولی در سالن پردیس تئاتر تهران اجرا خواهد شد. توزیع افطاری ساده با حمایت نیکوکاران در میدان آیینی امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در ماه رمضان است. 

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: قطعا ارتباط دوسویه شهرداری منطقه و مدیریت فرهنگی هنری می‌تواند موجب رونق هر چه بیشتر مراکز فرهنگی و غنای فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.
 
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سرای خاوران به عنوان بزرگ‌ترین فرهنگ‌سرای تهران می‌تواند کارویژه‌های مهم فرهنگی برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی را تدارک ببیند، بر لزوم حمایت‌های بیشتر از این مجموعه بزرگ فرهنگی تاکید کرد. 

در ادامه اوحدی با اشاره به اینکه در فضای جدید کاری سازمان فرهنگی هنری معتقدیم تعامل با شهرداران مناطق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از مسائل و مشکلات را حل می‌کند، عنوان کرد: با توجه به همین نگاه، نشست‌های متعددی با شهرداران مناطق برگزار کرده‌ایم که خوشبختانه در این جلسات شهرداران مناطق نیز بر لزوم تعامل و همکاری و این نگاه که سازمان‌های شهرداری تهران باید با همکاری هر چه بیشتر، مسائل را پیش ببرند، تاکید داشتند.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا کنون علاوه بر دیدار با شهردار منطقه ۱۵، با شهرداران مناطق ۱، ۲، ۴، ۸، ۱۱ و ۲۰ دیدار کرده است. 

نظر شما