پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۷۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مراسم شب شعری با عنوان «در سوگ خورشید» با حضور جمعی از شاعران، شنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شب شعر «در سوگ خورشید» را روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۷ با حضور جمعی از شاعران برگزار می‌کند. این مراسم با مشارکت اعضای کانون ادبی قلم فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و حاضران به سخنرانی و شعرخوانی در وصف امام خمینی (ره) می‌پردازند.

کانون ادبی قلم فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ زیر نظر احمد علی‌خانی (شاعر و منتقد) آغاز کرده و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر (کلاسیک و سپید)، نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و جهان و اشعار ارائه شده در کانون می‌پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت‌های ملی، مذهبی و بزرگداشت‌های ادبی از دیگر برنامه‌های این کانون به شمار می‌رود. جلسات این کانون روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما