جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۹
کد خبر: ۹۷۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با توجه به نیاز شهروندان در واحد آموزش مناطق ۲۲ گانه، چهار دوره جدید به فهرست دوره‌های هنرهای تجسمی و مهارت‌های اجتماعی در سامانه آموزشی اضافه کرد.
معرفی و ثبت چهار دوره جدید در سامانه آموزشی سازمان فرهنگی هنری
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دوره‌های جدید هنرهای تجسمی و مهارت‌های اجتماعی با توجه به نیاز مناطق و استقبال مخاطبان در دو رشته با عنوان‌های حجم‌های تزئینی در دو سطح (مقدماتی، پیشرفته) و مشاوره در سطوح (فردی و گروهی) توسط کارگروه متخصص طراحی و تدوین شده است.

دوره جدید حجم‌های تزئینی با هدف آموزش و آشنایی شهروندان با ساخت احجام تزئینی به روش نوین در راستای ایجاد کسب و کار خانگی و کارآفرینی برای بانوان معرفی و به دوره‌های آموزشی اضافه شده است.

دوره‌های مشاوره نیز با هدف شناخت و آگاهی بخشی در نحوه انتخاب درست رشته‌های تحصیلی برای دانشجویان (کنکوری‌ها) در مراکز آموزشی مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معرفی می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک ۱۹۵، طبقه پنجم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با شماره تلفن: 88909514 واحد طراحی برنامه ریزی تماس بگیرند.
نظر شما