جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۱
کد خبر: ۹۷۸۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
همزمان با شب‌های قدر برنامه «هزار شب آسمانی» با حضور حسام‌الدین سراج (خواننده آواز ایرانی) عبدالجبارکاکایی (شاعر، نویسنده، منتقد ادبی)، امیرحسین مدرس (مجری، شاعر)، ابوالفضل جلیلی کارگردان، محمدجواد ادبی دکتری ادیان و عرفان اسلامی، حافظ ایمانی (شاعر) و حمیدعجمی (خوشنویس) در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
«هزار شب آسمانی» در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «هزار شب آسمانی» با موضوع «حکمت عملی زندگی معنوی» روزهای ۱۷،۱۵،۱۳ خرداد مصادف با روزهای (هجدهم، بیستم و بیست و دوم ماه رمضان) ساعت ۲۲:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه عبدالجبار کاکایی (شاعر و ترانه سرا)، محمدجواد ادبی (عرفان وادیان)، ابوالفضل جلیلی (کارگردان)، حسام‌الدین سراج (خواننده آواز)، امیرحسین مدرس ( مجری، شاعر)، برزو ارجمند (بازیگر)، حمیدعجمی (خوشنویس) و حافظ ایمانی (شاعر) به بررسی موضوعات و بیان دین‌داری و تجربه‌های معنوی می‌پردازند.

این برنامه ششمین سال خود را سپری می‌کند و سال گذشته نیز با حضور محمدجواد ادبی با موضوع «تجربه‌های معنوی و دینی انسان معاصر و مدرن امروزی» که خواستار معنویت و زیست اجتماعی در دنیای مدرن است، با موشکافی از نگاه روانشناسی و عرفان با استقبال شهروندان برگزار شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
نظر شما