پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۹۷۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری فرهنگ‌سرای قدس همزمان با روز قدس خبر داد.
فرهنگ‌سرای قدس میزبان راهپیمایان روز قدس می‌شود
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های ویژه این سازمان خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای قدس با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی روز جمعه ۱۸ خرداد ماه همزمان با برپایی راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در ضلع جنوب شرقی چهارراه ولی‌عصر (عج)، جنب ایستگاه متروی تئاتر شهر در قالب ایستگاه‌های فرهنگی و هنری میزبان شهروندان است. 

وی افزود: غرفه‌های «ایستگاه کودک» با اجرای برنامه‌هایی مانند کودک فلسطینی، ایستگاه نقاشی کودک، نامه‌ای به یک کودک فلسطینی و کودکان غزه تنها نیستند، «ایستگاه کاریکاتور» با نمایش کاریکاتورهایی با موضوع فلسطین و اجرای کارگاه کاریکاتور، «ایستگاه خوشنویسی» با برپایی کارگاه و اجرای برنامه سنگ‌نوشته‌های مقاومت، «ایستگاه عکس» با برنامه‌های عکس یادگاری، استکبارستیزی و مقاومت و فلسطین، «نگارگذر» با برپایی نمایشگاه با موضوع تاریخچه تشکیل اسرائیل غاصب و «ایستگاه کتاب» با برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی در روز قدس پذیرای راهپیمایان خواهد بود.

محمدی ادامه داد: همچنین بخشی برای اجرای نمایش‌های پانتومیم، عروسکی و خیابانی تدارک دیده شده و در بخش «اجرای صحنه‌ای»، برنامه‌هایی مانند اجرای تواشیح، اجرای گروه سرود رضوان، روایت گری، اجرای گروه کر سالمندان و نقالی توسط خردسالان برگزار می‌شود. برنامه «گزارشگر قدس» به تولید گزارش خبری توسط شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس اختصاص دارد و در «ایستگاه رادیو»، رادیو فرهنگ‌سرای قدس مستقر خواهد شد. 

وی در پایان گفت: «طومارنویسی» دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده فرهنگ‌سرای قدس است که در آن جوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی، طوماری خطاب به مقام معظم رهبری را با اثر انگشت امضا می‌کنند که در آن بر ایستادگی تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان اسلام و تهدیدات اسرائیل و آمریکا تاکید شده و سپس با بستن سربندهای رنگی با شعار «سرباز ولایت» به حرکت خود ادامه می‌دهند.

نظر شما