جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۱
کد خبر: ۹۷۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛
مسابقه کتابخوانی «ماه تابان» به همت کتابخانه گلستان و از کتاب «مردی شبیه خود» با نگاهی به زندگی و مبارزات امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه کتاب «ماه تابان» به منظور گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، قیام پانزده خرداد و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی بیشتر اندیشه‌های امام خمینی (ره) به قشر جوان از ۱۰ تا ۲۸ خرداد برگزار و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از ۱۰ تا ۲۸ خرداد فرصت دارند، کتاب «مردی شبیه خود» نوشته مصطفی قلی زاده علیار که از سوی انتشارات عروج  منتشر شده را مطالعه و به پرسش‌های مربوطه پاسخ دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت کتاب و کاربرگ‌های مسابقه به کتابخانه گلستان و یا یکی ازکتابخانه‌های منطقه ۸ مراجعه کنند و پس از مطالعه کتاب و پاسخ به سئوالات، پاسخنامه‌های خود را به نشانی نارمک، گلبرگ غربی، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، کتابخانه گلستان تحویل و یا به نشانی پست الکترونیکی  ketabkhaneh.golestan@yahoo.com  ارسال کنند یا با تلفن 77827730 تماس بگیرند. 

نظر شما