پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۲
کد خبر: ۹۷۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌دار ایران اسلامی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

«روز جهانی قدس»، یادگار ارزشمند رهبر فقید انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مظهر قدرت مردم حق‏ طلب جهان بخصوص مسلمانان آزادیخواه شده است تا به بهانه آن، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالتخواهی را فریاد زده و بر ظلم و ستم بشورند. 

امسال جبهه استکبار حامی صهیونیسم، خواهد دید که بعد از فروپاشی توطئه ایجاد تفرقه در میان کشورها و ملت‏‏های اسلامی و نابودی داعش، تمرکز بر موضوع فلسطین و برگرداندن آن به صدر مسائل کشورهای اسلامی و همچنین برانگیختن اذهان مردم سایر کشورها به دفاع از فلسطینیان دربند اما مبارز، چگونه جلوه ‏گر خواهد شد.

 همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمودند، در حمایت از آزادی قدس، در مخالفت با انتقال سفارت به این شهر شریف و مقدس، و در دفاع از مردم مبارزی که با دست خالی به دفاع از سرزمین‏شان پرداخته ‏اند و شهدای بسیاری از زن و مرد و کودک و حتی امدادگران را تقدیم این آرمان الهی کرده ‏اند، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همگام با مردم مسلمان و روزه ‏دار، ندای حق‏ طلبی و دفاع از فلسطین و قدس شریف را سر داده و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت و همبستگی مسلمانان ایرانی را فریاد خواهد کرد.



نظر شما