جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۰
کد خبر: ۹۷۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
رییس سازمان فرهنگی هنری در بازدید از فرهنگ‌سرای قدس عنوان کرد
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز جمعه ۱۸ خرداد ماه همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های فرهنگ‌سرای قدس در مسیر راهپیمایی بازدید کرد و در حاشیه این بازدید بر اهمیت حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه با جمعی از معاونان و مدیران این سازمان روز جمعه ۱۸ خرداد ماه همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های فرهنگ‌سرای قدس در مسیر راهپیمایی بازدید کرد.

اوحدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: حضور میلیونی مردم یک موج نفرت از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به نمایش گذاشت. یکی از جنایات آمریکا و اسرائیل انتقال پایتخت به قدس شریف بود که جنایت بزرگی بود. کار بزرگ انتفاضه برای بازگشت به سرزمین اصلی تا امروز بیش از ۱۳۰ شهید داده است که تعدادی از آنها کودک هستند. بیش از ۱۷ هزار زخمی و مجروح نیز در این راه به جای مانده است. 

وی افزود: سال‌هاست که مسلمانان جهان به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته‌اند و در روز جهانی قدس گرد هم می‌آیند و این نوید را می‌دهند که قدس به زودی آزاد خواهد شد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند که تا ۲۵ سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت. امیدواریم حضور حماسی مردم زمینه‌ساز نابودی اسرائیل باشد و انشالله روزی برسد که روز قدس را در قدس شریف، نخستین قبله‌گاه مسلمانان برگزار کنیم. 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان گفت: از همکاران سازمان فرهنگی هنری و مجموعه شهرداری تهران نیز سپاسگزارم که با کار شبانه‌روزی، برنامه‌های ویژه‌ای برای راهپیمایان روز قدس تدارک دیده و اجرا کردند. 
نظر شما